tysdag 4. august 2009

Søv trygt igjen

No har den delen av gamlehuset som ligg inntil tomta sveva i lause lufta sidan midt i mai:) I kveld fekk eg på plass siste steinane for å stø det oppatt so no kan vi sove trygt, berre betongen herdar!

Som dette bildet viser so har eg sett ein mur utanpå husmuren. Denne går over den gamle inspeksjonsluka til krypkjellaren, slik at ny luke er laga til høgre for denne muren.

For å støtte skikkeleg under gamlemuren har eg forskala denne på innsida og fyllt opp utanfrå med flytande betong. I tillegg har eg saga hol i forskalingsblokkene på innsida av muren for å få betongen til å renne heilt inn under gamlemuren.


Her er det to raster igjen. Og her viser forresten både den gamle og den nye inspeksjonsluka godt!

No er eg so nøgd med meg sjølv at eg har opna meg ei polsk øl (som var steikje god) som løn for strevet! Den heiter "TYSKIE" og eg fekk den av mor til Wiktor.

1 kommentar:

  1. Du stende på din søytel. Bra jobba- burde vere tsunamisikra no....

    SvarSlett