laurdag 21. august 2010

Rockwool rocker!

Huset begynner no å få litt meir av forma - også innandørs. Isolasjonen kom forrige måndag, og med god hjelp fekk eg isolert mesteparten av taket, og no i helga vart eg ferdig med ytste laget i veggane.

Her er veggen i trappeholet som har fått sine første 15 cm.

Det nye vindauget på kjøkkenet.

Eg tok heldigvis vare på isolasjonen då vi reiv ned gamledelen av huset. Det var det 10 cm i veggar og 20 i tak. No blir det 20 i veggar og 30 i tak.

Den gamle isolasjonen var like god som ny og eg har fått brukt mykje av den i ytterveggane og endå har eg att mykje til bruk i innerveggar. Pengar spart kjem godt med!

No ser eg fram til å bli heilt ferdig med denne delen av arbeidet, og kunnelegge meg kvelden utan å kleie meg hudalaus pga av rockwoolstøv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar