torsdag 2. juli 2009

Litt rolegare dag

I dag sov eg lenge og vel etter ein hard dag i går. Etterkvart ringte han far og kveikte i arbeidslysta då han ville kome opp og vaske forskalingsmaterial viss eg skulle rive..

Då var det berre å få på seg shortsen og kome seg ut. Eg plukka av forskalinga og vi fekk vaska material slik at den er oppatbrukandes. Forskalinga bygde eg nemleg av ståande 2"8", og slikt må ein ta vare på.

Når det var gjort tok vi ein runde med kikerten og kunne konstatere at sålen vår så rett som det går an for glade amatørar. 0,7 cm frå høgste til lavaste punkt. På 37 meter med såle!

Etterpå bar det rett i Hagefjørå til badepause og barnepass. Vi har nemleg besøk av Tuva og Fredrik.

No ikveld var eg ute igjen og fekk sett opp litt meir av støttemuren. Det er ikkje lett å få beint desse forskalingsblokkene, men øving gjer vel meister med dette og..
Monica spar singel bak støttemuren

1 kommentar:

  1. den støttemuren kan umulig vært vatra opp i edru tilstand

    SvarSlett